😃 White shirt 😃

Plugg, plugg, pluggg. Har pluggat ända sen jag kom hem (nästan). Slutade vid 15.00 och efter det gick jag och Olivia på mattestöd ( i ca 1 timme ). När jag kom hem gick jag igenom min garderob, fyy så fula kläder.. Jag ska slänga en massa som jag inte använder, vill helst slänga alla kläder och köpa nytt, nytt, nytt, men så rik är man ikke. Aja någon dag maybe?😁😁
Sen anföll jag kylskåpet och gjorde mat, vart mormors goda tjocka pannkakor. Var så otroligt hungrig så trodde jag skulle svimma av!! 😌
 
Har dock haft ont i huvuddet hela vecka, sjukt konstigt brukar ALDRIG ha så ont och det har snurrat, snurrat och snurrat som att jag bara helt pötsligt skulle svimma av. SÅ HEMSKT&INTE ROLIGT ALLS! 😫
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

fin skjorta !

2014-04-10 @ 21:16:49
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>
© Headerbilder från Wallpapers Wide