Sunny day!

Hur fint väder som helst idag, så har varit ute och gått med mamma en sväng. Kändes som att det var en tidig sommarmorgon, solen sken, fåglarna kvittrade och det var lite svalt men varmt i solen. ÅHH vill bara ha sommar Nuu! 
 
Igår efter skolan var jag med Evelina, vi gjorde fruktsallad och kollade på vampire diaries, sen fixade vi oss, åkte till Laura, gick och åt sen gick vi på Le sports och satt där ett tag. Det var jätte trevligt, vi satt och pratade och drack en cider. Var för första gången jag köpte en cider på en "bar" haha, var lite pirrigt och kändes så konstigt för känner mig fortfarande som 12..
 
Ikväll åker jag till Julia och ska umgås med henne lite, får se vad vi hittar på men blir nog super roligt, kommer iaf inte ha det tråkigt för det är omöjligt när man är med Julia!
 
Hen en fortsatt bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>
© Headerbilder från Wallpapers Wide