Utkast: Aug. 15, 2015

Har nyligen kommit hem från Litauen, kom hem den 13 Augusti. När jag redan hade varit i Litauen i en vecka så  kom Julia och hälsade på mig och var där tills vi åkte tillbaka till Sverige. Hade det hur underbat och hur roligt som helst där med henne, hon är seriöst den bästa, underbaraste personen någonsin, hon är som min andra halva. Kommer överrens så himla bra och vi förstår varandra och finns där för varandra. Nog om det. När hon kom så gick vi runt i Vilnius visade henne runt, gick även upp till "gidimino pylis". Det var otroligt varmt runt 30 grader och Julia hade på sig jeans & en jacka haha så VARMT! 😂
 
Andra dagen åkte vi till Palanga och var där i tre dagar. Bodde tillsammans med mina gudföräldrar, de hade hyrt en lägenhet med två våningar nära havet. Det kostade 175 euro per natt😱 Men det var sjukt LYXIGT 😍
Badade och solade två dagar men inte HELA dagarna, sen på kvällarna gick vi till själva Palanga (staden) det var så himla mysigt där.Vi åt och gick runt där. Sista kvällen ville jag och julia dra ut men gick inte så bra.. Tog så himla länge tills vi tog oss iväg, gick vid kanske 11 halv 12 så var inte lika pepp då.. haha! Men hade det hur bra som hels iaf. Vi åt på världens mysigaste restaurang och beställde frozen strawberry drinkar som VAR OBESKRIVLIGT GODA!!!! Sen tog vi en taxi hem till lägenheten igen.
 
Lite bilder från Litauen innan Julia kom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>
© Headerbilder från Wallpapers Wide